أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع
قديم 03-09-2008, 11:57 AM
  #2
هشام محمد هدهود
 
تاريخ التسجيل: Oct 2006
الدولة: اسيوط
العمر: 52
المشاركات: 264
افتراضي مشاركة: محاسب تايه شويه"شويه كتيييييير"

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق مصر
يا جماعه المحاسبين انا محاسب حديث التخرج وعايز اشتغل فى مكتب مراجعه ممكن تقولوا لى ايه مميزات العمل فى مكاتب المراجعه وايه المصاعب وايه الايجابيات والسلبيات وهلى هناك مجالات افضل من مكتب مراجعه للعمل فيهها وهل تفرق كتير من مكتب مراجعه صغير او كبير وهل ده بياثر على طبيعه الخبره العمليه اللى المحاسب بيكتسبها ارجو النصح والمساعده والاخلاص فى هذا النصح
وارجو انكم تمدونى بكل المعلومات المتعلقه بهذا الموضوع وبارك الله لكم جميعا
وليه التوهان لو وجدت فرصة للعمل فى مكاتب المراجعة اشتغل على طول واي شغل فى مميزات وعيوب بس من وجهة نظرى المميزات اكثر من جميع النواحى سواء استفادة من الخبرة العملية والمهنية والاستفادة المادية وطبعا كل مايكون المكتب كبير يكون احسن من الاستفادة العملية وتستفيد خبرة اكبر من العمل فى المراجعة فى الشركات الكبيرة
وربنا يوفقك ان شاء الله
هشام محمد هدهود غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 12:53 PM