قديم 08-29-2010, 06:30 AM
hamada_ahmed324
مشارك ذهبى

افتراضي مشاركة: نموذج لدفتر اهلاكات بالاكسل

جزاك الله خيرا"
hamada_ahmed324 غير متواجد حالياً  
قديم 08-29-2010, 07:24 AM
dmmohnd30367
مشارك مبتدئ

مشكوووووووووووورررررررررررر واعانك الله
dmmohnd30367 غير متواجد حالياً  
قديم 08-30-2010, 01:54 AM
مجموعه الاصدقاء الثلاثه
مشارك نشط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عبد الحليم فضل الله مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

الاخوة في منتدي المحاسبين المصريين

ارفع اليكم نموذج لحساب الاهلاكات بالاكسل اتمني الاستفادة

ولاتنسونا من صالح الدعاء

اليكم الرابط للتحميل

[hide]
http://a7lashare.com//view.php?file=cb2e14b3d2
[/hide]
اللهم صل على محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
يالابداع وشكرا
مجموعه الاصدقاء الثلاثه غير متواجد حالياً  
قديم 09-03-2010, 01:22 AM
ياسر الصفطى
مشارك
 الصورة الرمزية ياسر الصفطى

بارك الله فيك
ياسر الصفطى غير متواجد حالياً  
قديم 09-03-2010, 03:10 AM
sobhy_ahmed
مشارك فعال

جزانا الله وجزاك والمسلميين جميعا خير الجزاء
sobhy_ahmed غير متواجد حالياً  
قديم 09-04-2010, 12:54 AM
امير بسيونى
مشارك

مشكوووووووووووووووووور
امير بسيونى غير متواجد حالياً  
قديم 09-04-2010, 07:13 AM
thefakedude
مشارك

la2 begad maghood akter men ra2e3
thefakedude غير متواجد حالياً  
قديم 09-06-2010, 11:43 AM
fact finder
مشارك نشط

جزاك الله خيرا
fact finder غير متواجد حالياً  
قديم 09-06-2010, 11:59 AM
nour85
مشارك مبتدئ

مشكور يا اخي على البرنامج
nour85 غير متواجد حالياً  
قديم 09-06-2010, 12:30 PM
sobhida
مشارك مبتدئ

افتراضي p`t

شكرا على المجهود الكبير

أختى العزيز طبعا الكورسات كتيييييييييييييير أوى لكن بردو فى كتير منها للأسف بتركز انك تاخدى شهادة فقط ومش مهم الفهم والإستفادة علشان كدة نصيحة لله مش كل الكورسات كدة لكن فى منها مفيد جدا خصوصا لو دققتى وسألتى كويس هتاخدى الكورس دا فين وأنا هنا ممكن أقولك على مركز تدريب محاسبين إسمه أى سى إيه ودا مركز متخصص ورائع جدا وفيه كورسات مفيدة جداااااااااا وهتفرق مع أى خريج جديد والمركز ده عنده مميزات مش موجودة فى أى مركز تانى منها مثلا إنك ممكن تعتبريه مستشار ليكى بخصوص تبدأ منين وإيه الكورسات ال تدرسيها وتبدأ بيها ويرتبهالك ويدلك صح وكل المحاسبين ال درسوا هناك بجد إستفادوا كتير وبيشكرو فيه جدا على العموم ممكن تتصلى بيهم هم رقمهم 33831976 لكن عندهم مشكلة واحدة إن مكانهم فى فيصل لكن هم بيعملوا الكورسات مش بس فى فيصل لكن بيعملوها كمان فى العجوزة وفى الجيزة شارع مراد وكانوا بيتفقوا على أماكن تانية ممكن تبقى فى مدينة نصر والمعادى وكمان عندهم خدمة التحصيل من مكان المتدرب ( منزل - عمل - ... )
على العموم أنا حبيت أنصحك ويارب تكونى إستفادتى من الكلام ده وما خاب من إستشار

أخى العزيز طبعا الكورسات كتيييييييييييييير أوى لكن بردو فى كتير منها للأسف بتركز انك تاخد شهادة فقط ومش مهم الفهم والإستفادة علشان كدة نصيحة لله مش كل الكورسات كدة لكن فى منها مفيد جدا خصوصا لو دققت وسألت كويس هتاخدى الكورس دا فين وأنا هنا ممكن أقولك على مركز تدريب محاسبين إسمه أى سى إيه ودا مركز متخصص ورائع جدا وفيه كورسات مفيدة جداااااااااا وهتفرق مع أى خريج جديد والمركز ده عنده مميزات مش موجودة فى أى مركز تانى منها مثلا إنك ممكن تعتبره مستشار ليك بخصوص تبدأ منين وإيه الكورسات ال تدرسها وتبدأ بيها ويرتبهالك ويدلك صح وكل المحاسبين ال درسوا هناك بجد إستفادوا كتير وبيشكرو فيه جدا على العموم ممكن تصلى بيهم هم رقمهم 33831976 لكن عندهم مشكلة واحدة إن مكانهم فى فيصل لكن هم بيعملوا الكورسات مش بس فى فيصل لكن بيعملوها كمان فى العجوزة وفى الجيزة شارع مراد وكانوا بيتفقوا على أماكن تانية ممكن تبقى فى مدينة نصر والمعادى وكمان عندهم خدمة التحصيل من مكان المتدرب ( منزل - عمل - ... )
على العموم أنا حبيت أنصحك ويارب تكونى إستفادتى من الكلام ده وما خاب من إستشار

أخى العزيز طبعا الكورسات كتيييييييييييييير أوى لكن بردو فى كتير منها للأسف بتركز انك تاخد شهادة فقط ومش مهم الفهم والإستفادة علشان كدة نصيحة لله مش كل الكورسات كدة لكن فى منها مفيد جدا خصوصا لو دققت وسألت كويس هتاخدى الكورس دا فين وأنا هنا ممكن أقولك على مركز تدريب محاسبين إسمه أى سى إيه ودا مركز متخصص ورائع جدا وفيه كورسات مفيدة جداااااااااا وهتفرق مع أى خريج جديد والمركز ده عنده مميزات مش موجودة فى أى مركز تانى منها مثلا إنك ممكن تعتبره مستشار ليك بخصوص تبدأ منين وإيه الكورسات ال تدرسها وتبدأ بيها ويرتبهالك ويدلك صح وكل المحاسبين ال درسوا هناك بجد إستفادوا كتير وبيشكرو فيه جدا على العموم ممكن تصلى بيهم هم رقمهم 33831976 لكن عندهم مشكلة واحدة إن مكانهم فى فيصل لكن هم بيعملوا الكورسات مش بس فى فيصل لكن بيعملوها كمان فى العجوزة وفى الجيزة شارع مراد وكانوا بيتفقوا على أماكن تانية ممكن تبقى فى مدينة نصر والمعادى وكمان عندهم خدمة التحصيل من مكان المتدرب ( منزل - عمل - ... )
وعلى فكرة ده كورسات قصيرة ومركزة والإستفادة منها سريعة وجيدة
على العموم أنا حبيت أنصحك ويارب تكون إستفادت من الكلام ده وما خاب من إستشار

شوفى بقى يا ستى أنا مش هطول عليكى بس هجيبلك من الأخر بحكم خبرتى علشان ما يبقاش فيه تخبط ولا كما تبقى منظمة وتتعلمى كويس لازم تاخدى كورسات منظمة ومرتبة بحيث تتدرج معاكى وأنا بنصحك بمركز أى سى إيه دا أحسن مركز تدريب محاسبين أنا تعاملت معاه طوال فترة خبرتى فى المحاسبة كلميهم فى المركز وهردولك على كل ال إنتى عايزاه ويرشدوكى تبدأى منين وكل المحاسبين ال درسوا هناك بجد إستفادوا كتير وبيشكرو فيه جدا على العموم ممكن تصلى بيهم هم رقمهم 33831976 لكن عندهم مشكلة واحدة إن مكانهم فى فيصل لكن هم بيعملوا الكورسات مش بس فى فيصل لكن بيعملوها كمان فى العجوزة وفى الجيزة شارع مراد وكانوا بيتفقوا على أماكن تانية ممكن تبقى فى مدينة نصر والمعادى وكمان عندهم خدمة التحصيل من مكان المتدرب ( منزل - عمل - ... )

شوف بقى يا سيدى أنا مش هطول عليك بس هجيبلك من الأخر بحكم خبرتى علشان ما يبقاش فيه تخبط ولا كما تبقى منظمة وتتعلمى كويس لازم تاخدى كورسات منظمة ومرتبة بحيث تتدرج معاكى وأنا بنصحك بمركز أى سى إيه دا أحسن مركز تدريب محاسبين أنا تعاملت معاه طوال فترة خبرتى فى المحاسبة كلميهم فى المركز وهيردولك على كل ال إنت عايزه ويرشدوك تبدأ منين وكل المحاسبين ال درسوا هناك بجد إستفادوا كتير وبيشكرو فيه جدا على العموم ممكن تتصل بيهم هم رقمهم 33831976 لكن عندهم مشكلة واحدة إن مكانهم فى فيصل لكن هم بيعملوا الكورسات مش بس فى فيصل لكن بيعملوها كمان فى العجوزة وفى الجيزة شارع مراد وكانوا بيتفقوا على أماكن تانية ممكن تبقى فى مدينة نصر والمعادى وكمان عندهم خدمة التحصيل من مكان المتدرب ( منزل - عمل - ... )

أولا كل سنة وإنت طيب وثانيا بشكرك على هذا العمل الرائع

33831976 ومكان المكتب فيصل

thank you ya man

الله يوفقك ويسدد خطاك

Thank you for your effort

Thank you for your gread effort

thank you for your effort

يا أخى أنا مش عارف أشكرك إزاى إنت فعلا إسكندرانى جدع

إيه الحلاوة دى .. الله يباركلك

أخى العزيز أنصحك بمحاولة إكتساب الخبرات عن طريق الكورسات العملية والأن هناك مركز إسمه أى سي إيه فى المهندسين عامل كورس محاسبة وإمساك دفاتر رائع وبسعر لا يصدق فقط 100 جم يعنى حاجة ببلاش كدة كلمهم وإلحق إحجز قبل ما العرض دا يخلص وإبقى إدعيلى .. ورمضان كريم وتليفونهم 0169537774 وبالتوفيق

نصيحة لله بمناسبة رمضان كل سنة وإنتى طيبة إتصلى بمركز أى سي إيه عاملين عرض مش ممكن تفوتيه كورس محاسبة وإمساك دفاتر ب 100 جم فقط وإبقى إدعيلى تليفونهم 0169537774

مجهود مشكور وكل عام وانت بخير

شكرا حسام على مجهوداتك وجعلها الله فى ميزان حسناتك

كل سنة وإنت طيب ومشكور على مجهوداتك لكن اللنك مش بيفتح ممكن ترفع على لينك أخر

شكرا يا وليد وبالتوفيق المستمر إن شاء الله

شكرا لمجهودك الكبير وكل سنة وانتى طيبة

ممكن تكلمنى وإن شاء الله أفيدك 0169537774

thank you for your great effort

http://www.facebook.com/event.php?eid=126124044157337

منحة مدعمة لطلبة كليات التجارة والمحاسبين حديثى التخرج لدراسة شهادة المحاسب الإدارى المعنمد CMA
للإستفسار عن شروط القبول فى المنحة رجاء الإطلاع على الرابط المبين
http://www.facebook.com/event.php?eid=126124044157337

أو زيارة الموقع الإلكترونى www.ica-proedu.com أو الإتصال 37485006

التعديل الأخير تم بواسطة حسام هداية ; 10-13-2011 الساعة 04:09 PM
sobhida غير متواجد حالياً