![]() |
تدريب فى مكتب محاسب قانونى
هل التدريب فى مكتب محاسب قانونى له اهمة وما هى اهميته ؟
لانه يوجد مكاتب محاسبين يطلبوا محاسبين حديثى التخرج للتدريب لمدة شهرين مقابل مبلغ من المال وفى اخر التدريب يتم استلام شهادة خبرة بسنتين معتمدة من النقابة وشهادة اخرى لاستخدام الدفاتر وشهادة لاستخدام الكمبيوتر . هل للشهادات هذه اهمية وما هى اميتها ؟ انا عضو جديد ويارب حد يرد عليا جزاكم الله خيرا انشاء الله |
مشاركة: تدريب فى مكتب محاسب قانونى
هو انا شايف ان حضرتك مش هتستفاد حاجه
الاحسن انك تاخد فرصتك كامله ف التدريب وبعد كده تنتسب للنقابه اما عن المبلغ والشهاده الغرض مش انك اسمك محاسب قانوني الغرض انك تبقي كفاءه اكتر من الباقي ده رائ شخصي من اخ صغير |
مشاركة: تدريب فى مكتب محاسب قانونى
شكرا لردك بس انا شايف انك مافهمتش سؤالى كويس . ليه فايدة ولا لا ولو ليه فايدة ايه هى ؟
|
مشاركة: تدريب فى مكتب محاسب قانونى
اكيد ليه فايدة شهادة الخبرة دى هتتضاف للسيرة الذاتية لو حبيت تشتغل فى مكان تانى
واكيد الاحتكاك بحد له خبرة و هيدربك ده هيفيدك على المستوى الشخصى |
مشاركة: تدريب فى مكتب محاسب قانونى
تسلم ياجميل وشكرا على الاجابة جزاك الله خيرا
|
الساعة الآن 09:39 PM |
Powered by Nile-Tech® Copyright ©2000 - 2025