قديم 12-24-2010, 03:44 AM
yasser mamdoh kamel
مشارك مبتدئ

Icon19 ارجوكوا افيدوني انادايخ السبع دوخات

انا عايز اعمل اكاديميه لتدريب طلاب الجامعه يعني مكان يكون فيه زي كورسات و دروس ولغات
وعايز اطلع اي ورق علشان اقدر اشتغل واقدر اتعاقد مع معاهد ومؤسسات اكبر ومينفعش اشتغل من غير ورق رسمي قالولي مدام هي بخصوص التعليم روح وزاره التربيه والتعليم دخت السبع دوخات وموصلتش لحاجه بعد كده قالولي اعمل جمعيه اهليه ويبقي من ضمن نشاطها المركز التدريب دا رحت جبت الورق المطلوب وقبل ما اقدمه قالولي لا انت هتتعب كده في موضوع الجمعيات الاهليه
ناس تاني قالولي اسس شركه قعدت اقرا كل الكلام اللي مكتوب علي المنتدي عن الشركات مفهمتش حاجه سؤالي ايه الحل في الموضوع دا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
السؤال التاني اخر كلام اتقالي اعمل شركه واعمل فيها التدريب اللي انا عايزه وهيبقي الشركه مسماها شركه للخدمات التعليميه
طيب هيبقي ايه المطلوب واروح فين علشان اخلص الورق ارجوكوا افيدوني لاني جهزت المكان وصرفت عليه كتير مش معقوله هيضيع علي الفاضي علشان مش عارف اطلع ورق رسمي
yasser mamdoh kamel غير متواجد حالياً  
قديم 12-26-2010, 01:51 AM
tamer farouk
مشارك فعال

افتراضي مشاركة: ارجوكوا افيدوني انادايخ السبع دوخات

تم تحرير المشاركة

أستاذ تامر
رجاء أن يكون التواصل عبر صفحات المنتدي

التعديل الأخير تم بواسطة مراقب عام المنتدى ; 12-26-2010 الساعة 02:37 AM
tamer farouk غير متواجد حالياً  
قديم 01-12-2011, 09:39 PM
علاء الدين محام
مشارك مبتدئ

Icon21 مشاركة: ارجوكوا افيدوني انادايخ السبع دوخات

هذا موضوع جديد ولا توجد له ضوابط عملية ولكي تستفيد من التحهيزات التي قمت بها عليك الاتصال بأي من الجامعات أو المعاهد الخاصة وتمارس نشاطك من خلال هذه المؤسسة ويكون بينكما تعاون في هذا المجال على أن تتولى المؤسسة الشق النظري وأنت الجانب العملي
علاء الدين محام غير متواجد حالياً