مساعده
السلام عليكم
انا محتاج مساعده اهل الخبره انا دفعه 2008 ومشتغلتش فالمحاسبه من ساعتها وحاليا استلمت وظيفه جديده فشره جديده نشاطها شركه تسويق عقارى وشركه اخرى مقاولات وتشييد ومش عارف ابتدى ازاى وهل انا ملزم بتسجيل قيود ولا ديه وظيفه المحاسب القانونى انا عملت ملفات اكسيل للموظفين بها الرواتب والعمولات والخصومات والبدلات والسلف والعهد وملف للعقود بتاعت المشترين وملف لمتابعه الاقساط وملف لليوميات قولولى اعمل ايه هما عايزين من اول الشهر افصل كل حسابات الشركتين عن بعض |
الساعة الآن 07:09 PM |
Powered by Nile-Tech® Copyright ©2000 - 2024